Wednesday 11 September 2013

Esimesed EURO vääringus margid Iirimaal

Täna jõudsid kohale postmargid, mis ma internetist tellisin.

2001 aasta oli Iirimaal üleminek poundilt eurole ning selle aasta margid olid siin mõlemis vääringuis, neid ma ei julgenud tellida sest pole kindel kas nad ka kehtivad praegu posti saatmiseks. Tellisin 2002 postmarkide aastakomplekti, seal eurovääringud peal ja peaksid saatmiseks kõlbama. Selle aasta väljalasetest on minu lemmik U2 minisheet ja loomad. U2 saadan kellegile, kes on margikoguja ja oskab seda ka hinnata ja sellest rõõmu tunda - ma tõsiselt loodan.
U2 seoses tuli mulle meelde, et külastades Adare küla Limericki lähedal sattusime pubisse, mille siseõuel oli suur U2 reklaam ja kommentaar, et U2 tegi oma esimesed kontserdid selles pubis. Pubi nimi ei jäänud ainult meelde.


Postcrossingu foorumit külastades nägin, et minu saadetud kaart jõudis ühe õnneliku loterii võitjale kohale.

Tema kommentaar on südant soojendav:  
 
Aerling - a beautiful art card by Odile van der Stap. It's nice to see art by people's favourite artists, and I'd never heard of this one before but I really like it - and the stamps are great as well! 


Odile van der Stap on digitaal-illustraator ning tema tööd on väga elegantsed.

Tema veebiaadress: http://www.oneiric-elegance.com/










No comments:

Post a Comment