Saturday 7 September 2013

Postcrossing.com

Avastasin internetist huvitava projekti.

Registreerid ennast www.postcrossing.com lehel
liikmeks ning klikates Send Postcard on sul võimalus saata postkaart kellegile tundmatule kusagil maailmas. Aadressi valik toimub sellel lehel registreerunute vahel.

Tegin seda minagi, sain 5 erinevat aadressi ja koodi: jaapan, saksamaa, soome, venemaa ja USA. Koos aadressiga saadud kood tuleb postkaardile märkida, kui saaja saab postkaardi, registreerib ta antud koodi postcrossing.com lehel ning saatja saab õiguse küsida uue aadressi. Ega siis midagi, postkaarte välja otsima, kuid millist saata? Õnneks saab igaüks lehel registreerides kirjutada paar sõna endast ning milliseid postkaarte ta armastab.

Minu viiest postkaardist jõudis üks juba saksamaale kohale ja anti õigus loosida uus aadress ning teatati, et nüüdsest on ka minu aadress loosirattas. Uus aadress, seekord Valgevene. Põnev. Samas tean, et varsti, leian oma postkastist postkaardi tundmatult. Loodetavasti koos mõne hea retseptiga, nimelt avaldasin soovi, et ehk viitsib saatja kirjutada kaardile oma lemmik retsepti. Mõtlesin, et nii ei pea ma enam ise pead vaevama mida õhtuks süüa teha. Kui saan postkaardi, teen postkaardil soovitatut.

Ülaltoodud on postitus minu teisest blogist 18.Nov.2012. Kuna Postcrossing on mind täielikult haaranud, otsustasin teha täiesti uue blogi. Nüüdseks olen saatnud 133 postkaarti ja saanud 137 postkaarti. Postcrossingul on ka oma foorum ning nüüdseks saadan ja saan kaarte ka foorumi kaudu.

Minu profiil: http://www.postcrossing.com/user/Aerling

No comments:

Post a Comment